Štramberk - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Povinné informace

Činnosti:

  • zabezpečuje personální evidenci zaměstnanců, uvolněných členů zastupitelstva,
  • zpracovává mzdy veškerou mzdovou agendu (provádí přihlašování, odhlašování a evidenci pro zdravotní a sociální pojištění, vede mzdové a evidenční listy pro důchodové zabezpečení, odvádí srážky ze mzdy, likviduje nemocenské dávky, zpracovává výkazy pro ČSSZ),
  • zajišťuje správu podatelny,
  • zajišťuje zaevidování příchozích faktur a smluv do spisové služby informačního systému,
  • zajišťuje a vydává stravenky zaměstnancům města, včetně uvolněných funkcionářů
  • nakupuje, eviduje a vydává spotřební kancelářský materiál včetně materiálu do kopírek a tiskáren.
  • zabezpečuje veškeré administrativní, organizační, provozní a materiálně-technické činnosti související s výkonem funkce starostky, zabezpečuje komplexně chod sekretariátu starosty,
  • zabezpečuje po organizačně-technické stránce schůze rady města a zasedání zastupitelstva města, pořizuje zápisy z těchto jednání, vyhotovuje usnesení a ukládá podkladové materiály,
  • zabezpečuje provádění a evidenci zápisů z porad vedení, pracovních seminářů a dalších jednání,
  • zabezpečuje organizaci přijetí návštěv u starostky a místostarosty,
  • zabezpečuje organizaci pracovních a společenských akcí města konaných i mimo městský úřad,
  • eviduje a ukládá dokumenty týkající se zřízení zvláštních orgánů města, jmenování jejich členů, jejich jednací řády a statuty, zápisy komisí rady a výborů zastupitelstva města,
  • zabezpečuje komplexně agendu zveřejňování úředních informací na úřední desce včetně zveřejňování obsahu úřední desky způsobem umožňujícím dálkový přístup (tzv. elektronická úřední deska),
  • vede centrální evidenci petic a stížností, a žádostí o poskytnutí informace podle zvláštního zákona,
  • vykonává práva a povinnosti města při ohlášení shromáždění podle zvláštního zákona,
  • vede agendu ztrát a nálezů,
  • zajišťuje archivní péči o písemnosti,
  • vyhledává a vydává úřední opisy, výpisy a potvrzení pro potřeby občanů, státních orgánů a jiných osob,
  • spravuje prostředky civilní obrany, včetně souvisejících finančních plánů a výkaznictví,
  • zabezpečuje centrální evidenci smluv v písemné podobě (originály),
  • zajišťuje vyvěšování a svěšování státní vlajky.
  • zabezpečuje veškeré administrativní, organizační, provozní a materiálně-technické činnosti související s výkonem funkce starostky, zabezpečuje komplexně chod sekretariátu starostky,
  • zabezpečuje po organizačně-technické stránce schůze rady města a zasedání zastupitelstva města, pořizuje zápisy z těchto jednání, vyhotovuje usnesení a ukládá podkladové materiály,
  • zabezpečuje provádění a evidenci zápisů z porad vedení, pracovních seminářů a dalších jednání,
  • zabezpečuje organizaci přijetí návštěv u starostky a místostarosty,
  • zabezpečuje organizaci pracovních a společenských akcí města konaných i mimo městský úřad,
  • eviduje a ukládá dokumenty týkající se zřízení zvláštních orgánů města, jmenování jejich členů, jejich jednací řády a statuty, zápisy komisí rady a výborů zastupitelstva města,
  • zabezpečuje komplexně agendu zveřejňování úředních informací na úřední desce včetně zveřejňování obsahu úřední desky způsobem umožňujícím dálkový přístup (tzv. elektronická úřední deska),
  • vede centrální evidenci petic a stížností, a žádostí o poskytnutí informace podle zvláštního zákona,
  • vykonává práva a povinnosti města při ohlášení shromáždění podle zvláštního zákona,
  • vede agendu ztrát a nálezů,
  • zajišťuje archivní péči o písemnosti,
  • vyhledává a vydává úřední opisy, výpisy a potvrzení pro potřeby občanů, státních orgánů a jiných osob,
  • spravuje prostředky civilní obrany, včetně souvisejících finančních plánů a výkaznictví,
  • zabezpečuje centrální evidenci smluv v písemné podobě (originály).

Pracoviště

Ing. Oldřich Škrabal Náměstí 9 Patro: 1, Dveře č.: 12
Petra Bártová Náměstí 9 Patro: 1, Dveře č.: 8
Hana Rolná, DiS. Náměstí 310 Patro: 1, Dveře č.: 2

 

Úřední hodiny

pondělí 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00
úterý po předchozí domluvě
středa 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00
čtvrtek po předchozí domluvě

Osoby

Bártová Petra

Referent - úsek personalistiky, mezd a podatelny

Rolná Hana, DiS.

Referent sekretariátu starosty